piątek, 23 maja 2014

Kolczyki z pestek

Zbliża się jeden z najważniejszych dni w roku. Nie, nie, nie dzień dziecka tylko dzień Mamy:) Postanowiłam wyczarować coś prostego, prosto z serducha dla mojej ukochanej mamy. Więc oto i są kolczyki z pestek:) 


 Potrzebne nam będą:
  • pestki (ja wykorzystałam zeszłoroczne pestki z pigwy ale mogą być również z jabłek tylko należy je najpierw dobrze wysuszyć),
  • materiał np. flanela,
  • zawieszki (haczyki) do kolczyków (w Empiku 4szt kosztuje ok. 4zł, ja polecam sklepik w Szczecinie na Krzywoustego "Koraliki za Grosiki" można je kupić już od 15gr za szt.),
  • klej np. Kropelka,
  • nożyczki, 
  • bezbarwny lakier do paznokci.
Zaczynamy od wycięcia z materiału kształtu dla naszych przyszłych kolczyków np. łezka.


Następnie przyklejamy po kolei pestki do materiału. Można pomóc sobie pęsetą. Jest to dość żmudna praca ponieważ trzeba być przy tym bardzo precyzyjnym.



Po wyklejeniu całego materiału pestkami należy dokleić zawieszkę do kolczyków.



Na koniec jeszcze tylko można pomalować, pestki na naszych kolczykach, lakierem do paznokci i to koniec.



Na zakończenie mogę tylko powiedzieć że wykonanie takich oto kolczyków to pestka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz