sobota, 29 października 2016

Czarny kot

Witam serdecznie :) Przedstawiam wam moje ostatnie dzieło - czarny kotek w sam raz na Halloween. Przy okazji jest to początek mojej przygody z masami termoutwardzalnymi w tym przypadku firmy Fimo. Kotek został wymodelowany w białej masie a następnie pomalowany farbami akrylowymi, na samym końcu przykleiłam kotka do pierścionka. Kotka zgłaszam na trzy wyzwania.





Wyzwania:


 http://studioszok.blogspot.com/2016/10/wyzwanie-42-ale-bajka.html





















13 komentarzy:

  1. Świetny kociak fimo :)W ogóle nie widać, że to malowana, biała masa, wygląda jak rzeźbiony w czarnym kamieniu :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Taki właśnie efekt chciałam uzyskać :)

      Usuń
    2. Zdecydowanie ci się udało :)

      Usuń
  2. Świetny! Ja też myślałam że to jakiś kamyk! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😃 fajna zabawa jest z tymi masami mam zamiar dalej się uczyć 😃

      Usuń
  3. Taki z pazurem, super:)Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😃 właśnie taki z pazurami miał wyjść na Halloween 😉

      Usuń
  4. Ciekawy pomysł i wykonanie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Świetny kot!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny! Moje dziecko byłoby przeszczęśliwe gdyby taki pierścień miało. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetny! Dziękuję za udział w kocim wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń