niedziela, 9 lutego 2014

Serducho

Niedługo dzień zakochanych, więc czas na walentynkowe dekoracje. Z drutu i rafii wyszło mi oto takie serducho.


Do wykonania serducha potrzebne nam będą:
  • drut,
  • czerwona rafia,
  • klej,
  • nożyczki.
Zaczynamy od dogięcia drutu w odpowiedni kształt. Powinniśmy znaleźć drut, który łatwo będzie można wygiąć w palcach ale nie może być on za cienki. Ja wygięłam na początku serce (zdjęcie poniżej),


a później dogięłam z innego drutu stojak.



Serce i stojak możemy wykonać z jednego kawałka drutu, ja niestety musiałam użyć dwóch różnych kawałków ponieważ nie miałam jednego dłuższego.


Najtrudniejsza praca za nami. Teraz bierzemy rafie i przyklejamy jej koniec do naszego serca tak jak na zdjęciu poniżej.


Następnie owijamy całe serce oraz stojak rafią. Po owinięciu serducho powinno wyglądać tak jak na zdjęciu poniżej.


Teraz znów za pomocą rafii ozdabiamy środek naszego serducha, tak jak na zdjęciu.


Na koniec wykonujemy małą wstążeczkę i przyklejamy do serca.



Serduszko z drutu i rafii skończone. Dużo pracy nie było a efekt jest całkiem fajny. Tak wykonane serducho może być miłym prezentem dla drugiej osoby albo ładna dekoracja stołu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz