poniedziałek, 23 czerwca 2014

Mini ogródek

Tym razem postanowiłam zrobić mały ogródek w słoiczku. Pomysł ten zaczerpnęłam z czerwcowego wydania Ecostylu, w którym znalazłam reportaż o ekologicznych ogrodach w butelce. Zapragnęłam więc mieć jeden taki mini ogródek u siebie w domu:) 


Do wykonania potrzebne nam będą:
  • słoiczki, butelki itp.,
  • kamyczki,
  • piasek lub ziemia,
  • roślinki do posadzenia,
  • patyczek lub drucik.

Na początek wybieramy słoiczek, w którym stworzymy nasz mini ogródek. Słoiczek dokładnie myjemy i płuczemy. Następnie wsypujemy do środka kamyczki oraz trochę piasku lub ziemi zależy co chcemy zasadzić.



Teraz trudniejsza część, zasadzenie roślinek. Ja użyłam mchu, z którym nie ma większego problemu. Wkładamy do słoiczka a następnie za pomocą np. patyczka do szaszłyków umieszczamy w odpowiednim miejscu. Tak samo robimy z każdą roślinką, ja jeszcze posadziłam grubosza (drzewko szczęścia). No i proszę mini ogródek gotowy.



Teraz wystarczy przyglądać się jak rośnie:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz