niedziela, 10 sierpnia 2014

Kartka z życzeniami dla Młodej Pary

Mamy sierpień i wciąż trwa sezon ślubny:) Ostatnio zostałam zaproszona na ślub koleżanki i do prezentu stworzyłam oto taką kartkę z życzeniami.


Do wykonania podobnej kartki potrzebne nam będą:
  • papier wizytówkowy,
  • kolorowy papier,
  • klej,
  • nożyczki,
  • koraliki, wstążka,
  • linijka.

Na początku musimy się zdecydować czy życzenia napiszemy odręcznie czy wydrukujemy. Ja poszłam na łatwiznę i życzenia wydrukowałam, tak jak widać na zdjęciu poniżej. Polecam jednak napisanie życzeń odręcznie jeśli ktoś ma ładne pismo, powstanie wtedy piękna unikatowa kartka a zarazem piękna pamiątka;) 


Następnie przycinamy naszą kartkę do mniejszych rozmiarów np.: 16cm x 20cm i zginamy w połowie. 


Teraz wycinamy napis „W Dniu Ślubu” i przyklejamy do przedniej części naszej kartki.


Zostaje nam tylko udekorowanie. Za pomocą wstążki możemy stworzyć małe różyczki. A następnie je poprzyklejać wraz z koralikami. Dodajemy jeszcze kilka zielonych listków.



I już koniec. Wystarczy się podpisać i gotowe!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz