środa, 12 marca 2014

Torba- DIY

Nie wiem czy pamiętacie, kopertówkę w kilka minut mojego autorstwa? Tak naprawdę przed kopertówką wykonałam inną torbę. A oto i ona:)

Nie myślałam że wyjdzie tak dobrze więc nie mam zdjęć jak ją wykonywałam. Torbę wykonałam praktycznie z takich samych materiałów co kopertówkę, czyli:
  • tektura,
  • pistolet oraz klej,
  • materiał,
  • łańcuch (Castorama- ok. 10zł/m).






Fioletowy materiał to tak naprawdę jest koszula damska, trochę przypominająca zamsz. Natomiast podszewka torebki to też część koszuli tylko że delikatniejszej podobnej do szyfonu. Oczywiście materiały z second handu, zapłaciłam za obydwie nie więcej niż 10 zł. 
Wykonanie torby jest dość pracochłonne ale jest fajny a koszt mały;)



Strój:
Biała marynarka- Second Hand ok. 15zł
Sukienka- Second Hand ok. 8zł
Rajstopy- Gatta 21zł
Kapelusz- własność mojego dziadka, bezcenny
Torba- wykonana własnoręcznie

4 komentarze:

  1. Świetna :D Zapraszam ---> http://yelowmonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetna, chyba sobie zrobię podobną. Już dawno miałam pomysł właśnie na taką torebkę, ale zastanawiałam się czy tektura będzie wystarczającym usztywnieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Tektura jest w sam raz, jest tylko jeden minus. Jeśli tektury nie zabezpieczymy to raczej nie powinniśmy z naszą torebką chodzić po deszczu bo może być kiepsko :P Dlatego tekturę można owinąć szeroką taśmą klejącą, podobnie jak zrobiłam to przy kopertówce http://two2faces.blogspot.com/2013/12/kopertowka-w-kilka-minut.html

      Usuń